Kai munki sit täytyy :) täst sit tulee kidutust teille jotka tät luette.. Mut koittakaa kestää.. Vaan omal vastuul lukemist.. :) Mä siis tänää ehk vähä riitelin mun mutsin kaa.. Vittu.. Joudun lastenkotii..  MUn ikuinen unelma. Sitä mä oon ain halunnu. Mun bestis lähti tänää Thaimaasee viikoks ja mä kuolne tänne.. Jesse tuu jo takas.. Kaikki vihaa mua ja tälläi.. huomen pitäs jaksaa mennä ratsii.. ei kiinnostas yhtää mut pakko kai se on.. Viikonloppu himas yksi dataamas ku mutsi keski laittaa mut kotiarestii.. oli seki sit oikee keksintöjen äiti.. ei vittu. vähä mä kuolen ku mä en pääse viettää ihanaa vkö joonaksen, jenkan ja kaikkien muiden ihanien kans. Pitäs saada lisää röökiiki.. mul on kyl nyt illaks ja aamuks mut siihe ne sit jääki.. vitn joonas.. vois ostaa mulle ku ne homot ei myy.. pitää käyä viel huomen kokeilee jos ne vaik olis viisastunu ja myis.. mut en oikee usko.. ja sit jos niil ei oo vihreet malluu ni sit mä kuolen.. vihree mallu kunniaa.. vkl olis pitäny mennä dokaakki mut tää nyt vähä kusee..vitun mutsi.. voisin tappaa sen iha mielelläni..toisaalt jos mä tappain itteni ni tää toimis paremmin..se olis paljo helpompaa ja suurempi osa ihmisist olis tyytyväisii. olis vähä ´siistii jos mä pääsisisn vihdoinki täst paskast eroo tai voisin ees elää  ite omaa elämääni ilma et mutsi yrittää koko aja tuhoita sen epätoivosest. vittu iha perseest.. et ei täs ketää..mut mä lähen röökilel ja sit vittuilen lisää mutsille ja si kello onki jo kaks..jote öitä <333