Kotiarestis olin mut joo..Mutsi oli laival ja meitsi karkas..olin niinku dokaamas perjantain.. juotavaa meni..5 mäyrist, 3 ploo kirkast ja 10.5 askii röökii 4 ihmiselle..ei vittu mikä oli olo..olin kuulemma lyöny joonast huulee ja näi...sori joonas.. oltii vähä kirjoteltu huulipunal mun takkii kaikkee kivaa.. oitää saada pestyy se sillai et mutsi ei tajuu..sen ei tarvii tietää mistää mitää..vittu oli ihana luantai..heräsin joonakselt joonaksen vierest..ei mitää havaintoo mis,m mä siel olin ja miten men sinne päästii..mut joo..keskesin sillo lauantain just himaa ennenku mutsi tuli..meni aika lähelt etten jääny kii..vittu..se olis tappanu mut..                                          

   Sunnuntain Jennan kaa hengattii tallil..valmenettii kaakkei kouluratsastauskisoihi..et sillai..sit menin jummaa niille..tai oikeestaa ensi kävin Joonaksel hakee sen himaa ja sit mentii niille..jumitettii siel ja soiteltii kaikille ja raivottii jos ne ei vasatnnu tai hakenu meille röökii...et sellast kivaa..:)

   Nyt oon niinku koulus nettikemman tunnil..vittu iha perseest..ranteet auki..