Mul ei taas tunnu mikää onnistuvan. Joonaksen kans iha törkee riita joka oikeestaa lähti mun mutsist. Vittu mä vihaan sitä huoraa. Oikeesti. sanoinm sit joonakselle vähä pahasti ja se tais loukkaantuu aika kivasti.. vittu varma apuhu tyylii enää ikin mulle. Vittu. miten mä onnistun ain sotkee asiani näin. aina sillon ku mä luulen et kaikki on hyvn ni oikeesti mikää ei ookkaa hyvin. nii se vaa menee. se on mun elämää.

  Toinen jota mä vihaan mun elämässä on se vitun psykologi. se ei vittu tajuu mistää mitää. vittu se vaa yrittää pilata munelämän. unilääkkeit tuli ja lisää masennuslääkkeit. mul on kuulemma itsetuhosia ajatuksia ja mä voin iha hyvin kävellä ensimmäisen auton alle joten se ei tiiä uskaltaako se laskee mut pois sielt. vitun ämmä.

  Jessekää ei oo viel back. vast huomen. tarkottaa siis sitä et niinku mä en voi puhuu kenellekkää ennenku se on takas. koska kukaa muu ei ymmärrä. vittu oikeesti. arvatkaa ärsyttääkö..