Mä oon vihdoinki saanu jotain mitä mä oikeesti haluun. Mulle on vihdoinki tapahtunu jotai hyvää. Mun elämä lähti vihdoinki ylöspäi. Mä oon vihdoinkin onnellinen. Toivottavasti tää kestää. Ikuisesti. Okei. Mun terapeutin mukaa mikää ei kestä ikuisesti. Mä oon vaa sitä mieltä että rakkaus on ikuista. Se ei lopuy koskaa jos oikeesti rakastaa. Jos oikeesti rakastaa ni toista ei unohda ikinä. ei ikinä. Sillon muistaa ikuisesti. Mut rakastaaks joonas mua oikeesti nii paljo et se ei unohda mua ikinä? Vai jättääks se mut ja unohtaa ikuisiks ajoiks? Kyl rakkaus on iha helvetin vaikeeta. Oikeesti. Jos tääki kusee ni sit mä oon vakaasti sitä mielt et rakkaus ei oo mun juttu. Se vaa menee nii. Mä rakastan mun kaikkii exii nyt  ja oon rakastanu siit hetkest lähtien ku aloin niiden kaa. Mutr silti ne on iha homokusipää runkkareit. Rakkaus ei kuole koskaa. se on ikuista. ainakin toivottavati. "Tiedän rakkaus elää". Joonas, mä rakastan sua eniten maailmassa, nyt ja toivottavasti saan aina rakastaa. Ainaki mä haluun rakastaa sua aina...<33

090307 ------> Joonas <3333