Okeij. se vitun terapeutti oli oikees. mikää ei oo ikuista. paitsi se et mä rakastan joonast vielki iha yli paljon. oikeesti rakastan. nyt ja aina. mä rakastan nikooki viel. ja jessee. mut mul eii vaa oo niihin mitää mahiksii. nii se vaa menee. tää ei taaskaa onnistunu. mä oon taaski yksin. rakkaus ei oo vaa mun juttu. mä oon nyt ja aina yksin. joku vitun markus on kiinnostunu musta. vittu lol. mua ei kiinnsota joku vitun markus. se on ex ja exät on exii. se vaa menee nii.

  Mä en vaa haluu enää koskaa rakastuu keneenkää. se ei vaa oo mun juttu. kukaa ei pysty rakastaa mua nyt eikä varmaa koskaa. mä en tuu olemaa koskaa onnellinen. ainakaa rakkaudessa. mä haluisin olla ees joskus rakastettu. oikeesti haluun. Joonas varmaa vihaa mua. oikeesti. se laitto mut mustalle listalle eikä haluu varmaa koskaa enää puhuu mulle. mä en ees tiiä mitä mä sille tein. en tietääkseni mistää miks se vois mua víhata. ota noist nyt sit selvää. joka kerta ku mä kuuntelen klmaydian pienen pojan elämää mulle tulee joonas mielee ja mun on pakko alkaa itkee. mä en ees tiiä miks. se on vaa nii joonas biisi.

  mä vaa haluisin puhuu joonakselle viel yhen kerran. yhen viimesen kerran millon mä voisin kertoo sille et mä rakastan sitä ihan vitusti kaikest huolimatta ja et mä haluun rakastaa sitä nyt ja aina. mä haluisin kertoo sille et se kuuluu mun elämää nyt ja aina. et mä en unohda sitä ikinä. en koskaa. vaikka tapahtus mitä. mä haluisin et se kuuntelis mua ees yhen viimesen kerran ja osottas sillai et se joskus rakasti mua. et mä saisin hyvästeltyy sen. se saa unohtaa mut jos sen elämä helpottuu jotenki mut mä haluun hyvästellä ja kertoo sille et mä rakastan sitä kaikesta huolimatta. mähaluun muistella sitä aina jos se oikeesti haluu unohtaa mut ni kai se sit siten on onnellinen. toivottavasti se tekee fiksun valinnan, mä luotan et se tekee.